Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання підлітків: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.

ПРІОРИТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗАКЛАДУ Є:

- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

- збереження морального, психічного та фізичного здоров'я підростаючого покоління;

- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;

- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

/Files/images/grschlyut2019-20/IMG_4392.JPG /Files/images/grschlyut2019-20/IMG_4630.JPG

МЕТА ВИХОВАННЯ:

- створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;

- формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, успішно само реалізованої у соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.

Основою виховного процесу у закладі єлюдина як найвища цінність

Виховна система закладу - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.

У ШКОЛІ ВІДБУВАЄТЬСЯ МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ УЧНІВ,ФОРМУВАННЯ В НИХ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ,ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.

/Files/images/grschlyut2019-20/22291908_157047621548815_462808987_n.jpg /Files/images/grschlyut2019-20/DSC01427.JPG

ЗМІСТ ВИХОВАННЯ :

- Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

- Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей;

- Ціннісне ставлення особистості до себе;

- Ціннісне ставлення особистості до природи;

- Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва;

- Ціннісне ставлення особистості до праці.

/Files/images/grschlyut2019-20/DSC02938.JPG /Files/images/grschlyut2019-20/DSC02133.JPG

ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:

- системності;

- національної спрямованості;

- гуманізації та демократизації;

- творчої діяльності;

- самостійності і самореалізації;

- врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.

/Files/images/grschlyut2019-20/DSC02658.JPG /Files/images/grschlyut2019-20/тьмьтм.jpg

ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ:

- навчально-виховної діяльності;

- позаурочної та позакласної діяльності;

- позашкільної освіти;

- роботи органів учнівського врядування;

- взаємодії з батьками, державними установами.

/Files/images/grschlyut2019-20/54364911_2528616260545287_1085316808107360256_n.jpg /Files/images/grschlyut2019-20/DSC00884.JPG

ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО НА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ:

- організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;

- реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;

- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;

- організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;

- реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;

- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;

- створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуації успіху), його психолого-педагогічний супровід;

- співпрацю із органами учнівського врядування, дитячими громадськими об 'єднаннями;

- забезпечення здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.

/Files/images/grschlyut2019-20/DSC02064.JPG /Files/images/grschlyut2019-20/IMG_5845.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 652

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.